حوزه مرتبط: ارتباط با مشتریان، پیگیری شکایات

برای برقراری ارتباط زنده(صوتی و تصویری) و جلسه آنلاین در رابطه با مشکلات موجود، خواهشمند است با کارشناس مربوطه  تماس حاصل نمائید.

 

روش 1 :  بر  روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.

نام کاربری (شناسه ملی شرکت) و رمز عبور (شماره موبایل رابط شرکت بدون عدد صفر) را وارد نمایید.

مستقیم به کانال ارتباط با مشتریان متصل می شوید .

اگر مدیر پاسخگو، درحال پاسخگویی به شرکت دیگری نباشد ، شما وارد جلسه آنلاین می شوید .

اگر مدیر در حال راهنمایی و مشاوره باشد، پیغامی برای شما می آید که لازم است صبر کنید.

به محض اتمام مشاوره مدیر پاسخگو، شما متصل می شوید.

 

روش 2 :  تماس با کارشناس مربوطه و هماهنگی زمان (روز و ساعت ) جلسه آنلاین

     درخواست جلسه  : تماس با خانم سهرابی  42170252   

  -هماهنگی با پشتیبان جلسه: نیم ساعت قبل از شروع جلسه، پشتیبان جلسه با شما تماس میگیرد تا از صحّت اتصال (صدا و تصویر) مطمئن شود.

 -راس ساعت هماهنگ شده، اعضای جلسه آنلاین شده  و جلسه شروع می شود

 

پشتیبان برگزاری جلسه آنلاین : سرکار خانم اوهانجانیانس  09210711980  می باشد. (درصورت مواجهه با هرگونه مشکل فنی با ایشان تماس بگیرید.

 

*برای برگزاری جلسه آنلاین، نیاز به هیچ گونه نرم افزار خاصی نیست. فقط نیار به فلش پلیر Flash Player به روز دارد که معمولا بر روی همه سیستم ها نصب می باشد.

*توصیه می شود از مرورگرهای کروم  chrome  و یا فایرفاکس firefox  استفاده کنید

* راهنمای کامل حضور در وبینار و همچنین کیبورد فارسی مورد نیاز در لینک های زیر موجود می باشد.

توجه مهم : تمامی سوالات مربوط به نحوه اتصال و حضور در جلسه را با پشتیبان در میان بگذارید.

پشتیبان برگزاری جلسه آنلاین : سرکار خانم اوهانجانیانس  09210711980  می باشد

webinar-title-11
software   webinar-test

faq