تجارت 1

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز آموزش بازرگانی اقدام به برگزاری دوره آموزشی «مدیریت شکایت مشتریان» نموده است. در این دوره آموزشی 4 ساعته که به صورت مجازی/آفلاین برگزار میشود، مدیران و کارشناسان با وظایف کارکنان در هنگام دریافت شکایات مشتریان، مدیریت سکوت مشتریان، اهمیت مدیریت شکایات مشتریان، بررسی روند رسیدگی به شکایات و …  آشنا می شوند.

حوزه تخصصی: مدیریت بنگاه

عنوان خدمت: مدیریت شکایات مشتریان

زمان برگزاری: تا پایان خرداد ماه (مجازی/آفلاین)

 

صندوق نوآوری مدیریت شکایت2

هزینه:  شرکت های دانش بنیانی که در این دوره شرکت نمایند مشمول حمایت 90 درصدی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند. هزینه شرکت در این دوره  84.000 تومان می باشد که با حمایت 90 درصد صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت دانش بنیان مبلغی معادل 8.400 تومان پرداخت می کند. در صورت هر گونه سوال با شماره 8695-021 داخلی 1 و 126 تماس حاصل نمایید.

جهت ثبت نام می توانید بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

register2