HEADERصندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت تجارت هوشمند هیراد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتریان» نموده است. در این کارگاه آموزشی یک روزه ، مدیران و کارشناسان با خواسته ها و نیاز مشتریان، مدیریت تجربه مشتری، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتریان و راهکار عملی برای کاهش نرخ ریزش مشتری آشنا می شوند

حوزه تخصصی: مدیریت بنگاه

عنوان خدمت:اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتریان

زمان برگزاری: پنج شنبه 22آبان ماه

IMG_20181208_110057_052

هزینه:  شرکت های دانش بنیانی که در این دوره شرکت نمایند مشمول حمایت 75درصدی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند. هزینه شرکت در این دوره 280,000تومان می باشد که با حمایت 75درصد صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت دانش بنیان مبلغی معادل70,000تومان پرداخت می کند. در صورت هر گونه سوال با شماره 66127642-021 داخلی 101 تماس حاصل نمایید.

جهت ثبت نام می توانید بر روی ثبت نام کلیک نمایید.

register2