HEADERصندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت ارتباط با مشتری و اندازه گیری رضایت مشتری» نموده است. در این کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان با موارد کاربرد CRM، روش های جذب مشتریان، رضایت و وفاداری مشتریان و شرح وظایف واحد CRM آشنا می شوند.

حوزه تخصصی: مدیریت بنگاه

عنوان خدمت:مدیریت ارتباط با مشتری و اندازه گیری رضایت مشتری

زمان برگزاری: چهارشنبه25 , 26 بهمن ماه

crm.poster

هزینه:  شرکت های دانش بنیانی که در این دوره شرکت نمایند مشمول حمایت 75 درصدی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند. هزینه شرکت در این دوره 416،000تومان می باشد که با حمایت 75درصد صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت دانش بنیان مبلغی معادل104،000تومان پرداخت می کند. در صورت هر گونه سوال با شماره88310113-021 داخلی 250تماس حاصل نمایید.