khabar- کارگاه آموزشی آشنایی با اصول تحقیقات بازار داخلی

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت تجارت هوشمند هیراد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با اصول تحقیقات بازار داخلی» نموده است. هدف اصلی این کارگاه، آشنایی با مفاهیم اصلی اجرای تحقیقات بازار و ایجاد آگاهی کارگاه آموزشی آشنایی با اصول تحقیقات بازار داخلیدر مدیران شرکت ها در خصوص شناخت لزوم اجرای پروژه های تحقیقات بازار است. بعد از این دوره انتظار می رود شرکت ها مسیرهای دریافت اطلاعات و نحوه داده های حاصل از تحقیقات بازار را دریافته و بتوانند در این خصوص بصورت مستقل به اجرای پروژه های تحقیقات بازار بپردازند.

کدخدمت: 1020003

عنوان برنامه: کارگاه آموزشی آشنایی با اصول تحقیقات بازار داخلی

حوزه تخصصی: مدیریت تجاری(بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش)

زمان: پنج شنبه 95/06/11

مکان: تهران

هزینه:  شرکت های دانش بنیانی که در این دوره شرکت نمایند مشمول حمایت 75 درصدی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند. لذا شرکت های دانش بنیان می توانند جهت حضور در این کارگاه در پورتال توانمندسازی (بخش خدمات یادگیری-مدیریت تجاری) ثبت نام نمایند و کد تخفیف خود را دریافت کنند. 

 

 

ثبت نام: از طریق مراجعه به لینک زیر و ثبت نام افرادی از شرکت که قصد حضور در دوره را دارند.

                                                

baner-ثبت نام

baner-click-fghjgh